.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر بازار مازندران/ به‌کارگیری 400 نیروی نظارت بر بازار
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از آغاز گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی بر بازار استان خبر داد و گفت: بیش از 400 نیروی این سازمان و اصناف در دو شیفت کاری نظارت بر بازار را بر عهده دارند.

به گزارش شمال نیوز، حسین‌قلی قوانلو درباره شایعاتی که درباره افزایش قیمت کالاها بعد از اجرایی شدن طرح سهمیه‌بندی بنزین مطرح شده است، این موضوع را تکذیب کرده و تاکید کرد که بیش از 400 نیروی این اداره کل و اصناف در دو شیفت کاری نظارت بر بازار را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: با توجه با اینکه در طرح سهمیه‌بندی و افزایش قیمت سوخت، تنها قیمت بنزین بالا رفته و قیمت گازوئیل هیچ افزایشی را نداشته است و از طرفی بیش از 95 درصد از حمل و نقل کالاها با خودور هایی انجام می‌شود که سوخت گازوئیل مصرف می‌کنند، به هیچ وجه افزایشی در قیمت کالاها نخواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: از نخستین ساعات اجرایی شدن این طرح، گشت‌های ویژه این اداره کل به همراه نیروهای اداره اصناف  و بازرسان افتخاری در سراسر استان مستقر شده‌اند و بصورت دوشیفت نظارت بر قیمت‌ها را بر عهده دارند.

این مسؤول با اشاره به تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر بازار تا ایجاد شرایط آرام در قیمت‌ها، ادامه داد: از سه ماه قبل تمامی کالاهای استراتژیک مورد نیاز از سوی دولت تهیه و در انبارها ذخیره شده است و مردم به هیچ وجه نگرانی از این بابت نداشته باشند./ فارس

قوانلو تاکید کرد: نظارت بر بازار و قیمت‌ها با شدت بیشتری از قبل در حال انجام است و مردم به هیچ عنوان نگرانی نداشته باشند، اگر هر موردی از افزایش قیمت ناگهانی مشاهده شد با سامانه 124 تماس بگیرند تا همکاران ما در کوتاه‌ترین فرصت زمانی اقدام کنند.

وی از همراهی قضات کشیک تعزیرات با بازرسان این اداره کل در هنگام گشت‌زنی خبر داد و گفت: این قضات به محض رویت تخلفی  در ارتباط با افزایش قیمت دیگر نیازی به ارجاع پرونده به تعزیرات و دادسرا ندارند و در همان محل اعمال جریمه و برخورد خواهند کرد./ ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.